Novosadska novinarska škola sprovela je monitoring sadržaja debatno-informativnih emisija „Utisak nedelje“, „Hit tvit“ i „Upitnik“ tokom predizborne kampanje u periodu od 19.5.2020. do 16.6.2020. godine u toku predizborne kampanje. Rezultati analize pokazali su da se najdominantija tema o kojoj se govorilo tokom predizborne kampanje u debati u analiziranim emisijama razlikovala u zavisnosti od emisije. Naime, dominantna tema o kojoj se govorilo u emisiji „Utisak nedelje“ bili su izborni uslovi, u „Hit tvitu“ prošlost, a u emisiji „Upitnik“ ekonomija i poljoprivreda. Subjekti su najčešće govorili o istim akterima bilo da su u statusu izvršne vlasti ili vladajuće stranke i o opoziciji. Odnos govornika prema temi ili objektu bio je najčešće negativan u svim analiziranim emisijama.
Rezultati analize objavljeni su u izveštaju „Kako se debatuje u televizijskim emisijama tokom predizborne kampanje: Analiza sadržaja informativno-debatnih emisija ’Utisak nedelje’, ’Hit tvit’ i ’Upitnik’ tokom predizborne kampanje 2020. godine“ koji se može pronaći ovde.
Istraživanje je nastalo u okviru projekta koji je podržao Pokrajinski sekretarijat za kulturu, javno informisanje i odnose s verskim zajednicama. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove Pokrajinskog sekretarijata za kulturu, javno informisanje i odnose s verskim zajednicama, koji je dodelio sredstva.