• Aktuelnosti
  • Ko smo mi?
    • O nama
    • NNŠ Tim
    • Godišnji izveštaj
  • Čime se bavimo?
    • Medijska pismenost
    • Fake news
    • Medijska produkcija
    • Monitoring
    • Izdavaštvo
  • Projekti
    • Aktuelni
    • Realizovani
  • Kontakt

Objavljen Zbornik radova o kampanji u tradicionalnim medijima i društvenim mrežama

22/07/2020 Aktuelnosti
Objavljen Zbornik radova o kampanji u tradicionalnim medijima i društvenim mrežama

Novosadska novinarska škola tokom predizborne kampanje za parlamentarne izbore 2020. godine sprovela je monitoring medija sa ciljem da se utvrdi na koji način su mediji izveštavali tokom predizborne kampanje, ali i kako su se izborne liste i kandidati sami predstavljali potencijalnim biračima koristeći društvene mreže Fejsbuk i Tviter.

Zbornik radova  obuhvata analize debatnih emisija tri vodeće televizije u Srbiji (RTS, N1 i Pink), zatim analize centralnih informativnih emisija (CIPE) N1 i RTS 1, Fejsbuk stranica kandidovanih lista i Tviter naloga prepoznatljivih partijskih lidera, odnosno kandidata i nosilaca lista, potom analizu plaćenog oglašavanja (politički TV spot) kao i „ponudu“ lažnih vesti u okviru kampanje u tradicionalnim medijima.

Novosadska novinarska škola dugi niz godina sprovodi monitoringe izbornih kampanja u Republici Srbiji, a po prvi put rađen je i monitoring objava izbornih lista i političkih lidera na društvenim mrežama koje prepoznajemo kao izuzetno važne kanale komuniciranja sa biračima i uticaja na konačnu odluku koja se donosi na biralištima.

Pored analiza, u Zborniku su predstavljene preporuke novinarima i novinarkama za praćenje predizborne kampanje, kao i preporuke političkim partijama kako da ubuduće uspešnije predstave svoje planove i programe. Čitateljima su na raspolaganju i uporedni tabelarni prikazi monitorovanih objava na društvenim mrežama.

Zbornik radova „Koga su mediji izabrali… a šta su partije nudile u tradicionalnim medijima i na društvenim mrežama? Monitoring medijskog izveštavanja, promotivnih političkih TV spotova, objava političkih partija na Fejsbuku kao i objava kandidata na Tviteru u predizbornoj kampanji za lokalne, pokrajinske i parlamentarne izbore 2020. na srpskom i mađarskom jeziku“ dostupan je na sajtu Novosadske novinarske škole i može se pronaći ovde.


Post Views:
8
Tweet
Share
Pin it
Prethodni članakPoziv na trening o dekonstrukciji lažnih vesti i ekstremističkih narativa Sledeći članakPoložaj novinara tokom izveštavanja o pandemiji Kovida-19: Ogoljena represija
Digitalni Pogon
FakeNews
  • Poslednje
  • Okrugli sto o istraživanju „Mediji o medijima, slobodi medija i novinarima” 19.01.2021.

     Okrugli sto o istraživanju „Mediji o medijima, slobodi medija i novinarima”

  • Kreiran Priručnik za novinare i studente novinarstva o savremenim novinarskim veštinama 30.12.2020.

     Kreiran Priručnik za novinare i studente novinarstva o savremenim novinarskim veštinama

  • Kreiran Priručnik za novinare i novinarke o slobodi izražavanja u medijima 30.12.2020.

     Kreiran Priručnik za novinare i novinarke o slobodi izražavanja u medijima

  • Jovana Tomić i Jelena Božić – dobitnice nagrade „Marina Kovačev“ 24.12.2020.

     Jovana Tomić i Jelena Božić – dobitnice nagrade „Marina Kovačev“

  • Poziv na godišnju svečanost NNŠ-a 22.12.2020.

     Poziv na godišnju svečanost NNŠ-a

Arhive

Pronađi

Ko smo mi?

  • O nama
  • NNŠ Tim
  • Godišnji izveštaj

Čime se bavimo?

  • Medijska pismenost
  • Fake news
  • Medijska produkcija
  • Monitoring
  • Izdavaštvo

Projekti

  • Aktuelni
  • Realizovani

NNŠ

  • Misija
  • Vizija
Misija

NNŠ je fokusirana na podsticanje demokratske komunikacije i atkivizma u građanskom društvu, na profesionalizaciju medijske sfere i razvoj medijske pismenosti u Srbiji i regionu.

Vizija

Društvo u kojem građani i građanke Srbije objektivno inofrmisani utiču na svoju svakodnevnicu.