Ovaj izveštaj analizira tri finansijska mehanizma kojima u Srbiji političke partije na vlasti ostvaruju uticaj na medije i sagledava izazove koje primena ovih mehanizama stavlja i pred državu i pred medije. Analizirani mehanizmi su: projektno sufinansiranje medijskih projekata kojima se ostvaruje javni interes, državno oglašavanje u medijima i poreske olakšice. Svi oni naizgled dovode do ugrožavanja medijskih sloboda i podrivanja medijskog integriteta u zemlji.
-
25.05.2022.
Održan međunarodni trening o medijskoj pismenosti
-
12.05.2022.
Femicid u medijima: koraci ka etičkom izveštavanju
-
11.05.2022.
Poziv nastavnicima i edukatorima za učešće na treningu o Globalnom obrazovanju i Medijskoj pismenosti i izradu nastavnih materijala
-
11.05.2022.
Medijska pismenost u Globalnom obrazovanju
-
11.05.2022.
Medijska pismenost i sistem vrednosti