Parlamentarni izbori 2016. godine bili su obeleženi kampanjom koja je počela i pre no što su izbori zvanično raspisani. Nepoznanice o datumu, obimu, a na kraju krajeva i o uzroku održavanja izbora nisu bile prepreka sklapanju koalicija, lansiranju obećanja i slogana, napadima na političke protivnike i ideološkom (re)pozicioniranju. Ovaj period iščekivanja, u kome je formalno bilo poznato malo šta, a neformalno gotovo sve, vladajuće stranke iskoristile su za sticanje dodatnog pozitivnog publiciteta, i to mahom na osnovu obavljanja javnih funkcija koje su im poverene. Izveštaj „Kampanja pre kampanje“ predstavlja analizu centralnih informativnih emisija Radio-televizije Srbije i Radio-televizije Vojvodine u periodu od 18. januara do 1. marta 2016. godine.
-
19.01.2021.
Okrugli sto o istraživanju „Mediji o medijima, slobodi medija i novinarima”
-
30.12.2020.
Kreiran Priručnik za novinare i studente novinarstva o savremenim novinarskim veštinama
-
30.12.2020.
Kreiran Priručnik za novinare i novinarke o slobodi izražavanja u medijima
-
24.12.2020.
Jovana Tomić i Jelena Božić – dobitnice nagrade „Marina Kovačev“
-
22.12.2020.
Poziv na godišnju svečanost NNŠ-a