Parlamentarni izbori 2016. godine bili su obeleženi kampanjom koja je počela i pre no što su izbori zvanično raspisani. Nepoznanice o datumu, obimu, a na kraju krajeva i o uzroku održavanja izbora nisu bile prepreka sklapanju koalicija, lansiranju obećanja i slogana, napadima na političke protivnike i ideološkom (re)pozicioniranju. Ovaj period iščekivanja, u kome je formalno bilo poznato malo šta, a neformalno gotovo sve, vladajuće stranke iskoristile su za sticanje dodatnog pozitivnog publiciteta, i to mahom na osnovu obavljanja javnih funkcija koje su im poverene. Izveštaj „Kampanja pre kampanje“ predstavlja analizu centralnih informativnih emisija Radio-televizije Srbije i Radio-televizije Vojvodine u periodu od 18. januara do 1. marta 2016. godine.
-
25.05.2022.
Održan međunarodni trening o medijskoj pismenosti
-
12.05.2022.
Femicid u medijima: koraci ka etičkom izveštavanju
-
11.05.2022.
Poziv nastavnicima i edukatorima za učešće na treningu o Globalnom obrazovanju i Medijskoj pismenosti i izradu nastavnih materijala
-
11.05.2022.
Medijska pismenost u Globalnom obrazovanju
-
11.05.2022.
Medijska pismenost i sistem vrednosti