Plasiranjem različitih pseudodogađaja, poput polaganja kamena temeljaca, presecanja crvenih vrpci i najava investicija, vladajuća stranka stekla je besplatan pozitivni publicitet u medijima tokom predizborne kampanje. Privilegovan položaj vladajuće stranke bio je praćen nedovoljnim angažmanom novinara, odsustvom kritičkog stava i distanciranja od prikrivenih promotivnih događaja. Ova kampanja se bazirala na pozitivnim stavovima, na borbi van formalnih tokova kampanje, odnosno na samopromociji, uz nedovoljno sukobljavanja mišljenja i razmene argumenata, što se ogleda i u retorici subjekata. Izveštaj „Kampanja van kampanje“ predstavlja analizu centralnih informativnih emisija Radio-televizije Srbije i Radio-televizije Vojvodine u periodu od 1. marta do 21. aprila 2016. godine.
-
16.04.2021.
Nadležni organi hitno da pronađu napadače na radijskog voditelja Daška Milinovića
-
12.04.2021.
Tradicionalni mediji nisu u potpunosti odgovorili komunikativnim potrebama digitalnih urođenika
-
05.04.2021.
Javni poziv za dostavljanje aplikacija za učešće na trodnevnom edukacijskom hakatonu #YouthForMILSolutions
-
02.04.2021.
ISTRAŽIVANJE: Narativi koji sadrže govor mržnje u novim medijskim oblicima u Srbiji
-
31.03.2021.
Vakcinacija i rasuđivanje