• Aktuelnosti
  • Ko smo mi?
    • O nama
    • NNŠ Tim
    • Godišnji izveštaj
  • Čime se bavimo?
    • Medijska pismenost
    • Fake news
    • Medijska produkcija
    • Monitoring
    • Izdavaštvo
  • Projekti
    • Aktuelni
    • Realizovani
  • Kontakt

Kako se debatuje u televizijskim emisijama tokom predizborne kampanje?

30/06/2020
Kako se debatuje u televizijskim emisijama tokom predizborne kampanje? PREUZMI

Novosadska novinarska škola sprovela je monitoring sadržaja debatno-informativnih emisija „Utisak nedelje“, „Hit tvit“ i „Upitnik“ tokom predizborne kampanje u periodu od 19.5.2020. do 16.6.2020. godine u toku predizborne kampanje. Rezultati analize pokazali su da se najdominantija tema o kojoj se govorilo tokom predizborne kampanje u debati u analiziranim emisijama razlikovala u zavisnosti od emisije. Naime, dominantna tema o kojoj se govorilo u emisiji „Utisak nedelje“ bili su izborni uslovi, u „Hit tvitu“ prošlost, a u emisiji „Upitnik“ ekonomija i poljoprivreda. Subjekti su najčešće govorili o istim akterima bilo da su u statusu izvršne vlasti ili vladajuće stranke i o opoziciji. Odnos govornika prema temi ili objektu bio je najčešće negativan u svim analiziranim emisijama.

Tweet
Share
Pin it
Prethodni članakMedijsko izveštavanje o nasilnom ekstremizmu i terorizmu Sledeći članakZbornik radova o kampanji u tradicionalnim medijima i društvenim mrežama
  • Poslednje
  • Održan međunarodni trening o medijskoj pismenosti 25.05.2022.

     Održan međunarodni trening o medijskoj pismenosti

  • Femicid u medijima: koraci ka etičkom izveštavanju 12.05.2022.

     Femicid u medijima: koraci ka etičkom izveštavanju

  • Poziv nastavnicima i edukatorima za učešće na treningu o Globalnom obrazovanju i Medijskoj pismenosti i izradu nastavnih materijala 11.05.2022.

     Poziv nastavnicima i edukatorima za učešće na treningu o Globalnom obrazovanju i Medijskoj pismenosti i izradu nastavnih materijala

  • Medijska pismenost u Globalnom obrazovanju 11.05.2022.

     Medijska pismenost u Globalnom obrazovanju

  • Medijska pismenost i sistem vrednosti 11.05.2022.

     Medijska pismenost i sistem vrednosti

Arhive

Pronađi

Ko smo mi?

  • O nama
  • NNŠ Tim
  • Godišnji izveštaj

Čime se bavimo?

  • Medijska pismenost
  • Fake news
  • Medijska produkcija
  • Monitoring
  • Izdavaštvo

Projekti

  • Aktuelni
  • Realizovani

NNŠ

  • Misija
  • Vizija
Misija

NNŠ je fokusirana na podsticanje demokratske komunikacije i atkivizma u građanskom društvu, na profesionalizaciju medijske sfere i razvoj medijske pismenosti u Srbiji i regionu.

Vizija

Društvo u kojem građani i građanke Srbije objektivno inofrmisani utiču na svoju svakodnevnicu.