Novosadska novinarska škola sprovela je monitoring sadržaja debatno-informativnih emisija „Utisak nedelje“, „Hit tvit“ i „Upitnik“ tokom predizborne kampanje u periodu od 19.5.2020. do 16.6.2020. godine u toku predizborne kampanje. Rezultati analize pokazali su da se najdominantija tema o kojoj se govorilo tokom predizborne kampanje u debati u analiziranim emisijama razlikovala u zavisnosti od emisije. Naime, dominantna tema o kojoj se govorilo u emisiji „Utisak nedelje“ bili su izborni uslovi, u „Hit tvitu“ prošlost, a u emisiji „Upitnik“ ekonomija i poljoprivreda. Subjekti su najčešće govorili o istim akterima bilo da su u statusu izvršne vlasti ili vladajuće stranke i o opoziciji. Odnos govornika prema temi ili objektu bio je najčešće negativan u svim analiziranim emisijama.
-
25.05.2022.
Održan međunarodni trening o medijskoj pismenosti
-
12.05.2022.
Femicid u medijima: koraci ka etičkom izveštavanju
-
11.05.2022.
Poziv nastavnicima i edukatorima za učešće na treningu o Globalnom obrazovanju i Medijskoj pismenosti i izradu nastavnih materijala
-
11.05.2022.
Medijska pismenost u Globalnom obrazovanju
-
11.05.2022.
Medijska pismenost i sistem vrednosti