• Aktuelnosti
  • Ko smo mi?
    • O nama
    • NNŠ Tim
    • Godišnji izveštaj
  • Čime se bavimo?
    • Medijska pismenost
    • Fake news
    • Medijska produkcija
    • Monitoring
    • Izdavaštvo
  • Projekti
    • Aktuelni
    • Realizovani
  • Kontakt

Kandidatkinje 2016

12/05/2016
Kandidatkinje 2016 PREUZMI

Novosadska novinarska škola je u okviru projekta „Kandidatkinje 2016“ sprovela istraživanje o prisutnosti političarki u medijima u toku kampanje za vanredne parlamentarne izbore 2016. godine. Istraživanje je zasnovano na dubinskoj analizi uređivačkih politika u Vojvodini – kako tradicionalnih, tako i novih elektronskih medija – u odnosu na rodnu senzibilisanost i izveštavanje o ženama u predizbornoj kampanji. Zaključeno je da kandidatkinje imaju znatno manje medijskog prostora u odnosu na svoje političke kolege, a uglavnom se više pažnje posvećuje njihovim tradicionalnim ulogama u okviru privatne sfere nego što je slučaj sa kandidatima muškog pola. Teme o kojima govore najčešće su vezane za socijalnu politiku, humanitarne akcije, brigu o starima i deci, a ređe se tiču međunarodne politike, položaja zemlje, bezbednosti i slično. U tom pogledu mogla bi se izvesti i ovakva zakonomernost: što je tema kontroverznija – to je manja šansa da će o njoj govoriti žena.

Tweet
Share
Pin it
Prethodni članakOstvarivanje javnog interesa u javnim medijskim servisima u Srbiji Sledeći članakFlash Report 1: Kampanja pre kampanje
  • Poslednje
  • Održan međunarodni trening o medijskoj pismenosti 25.05.2022.

     Održan međunarodni trening o medijskoj pismenosti

  • Femicid u medijima: koraci ka etičkom izveštavanju 12.05.2022.

     Femicid u medijima: koraci ka etičkom izveštavanju

  • Poziv nastavnicima i edukatorima za učešće na treningu o Globalnom obrazovanju i Medijskoj pismenosti i izradu nastavnih materijala 11.05.2022.

     Poziv nastavnicima i edukatorima za učešće na treningu o Globalnom obrazovanju i Medijskoj pismenosti i izradu nastavnih materijala

  • Medijska pismenost u Globalnom obrazovanju 11.05.2022.

     Medijska pismenost u Globalnom obrazovanju

  • Medijska pismenost i sistem vrednosti 11.05.2022.

     Medijska pismenost i sistem vrednosti

Arhive

Pronađi

Ko smo mi?

  • O nama
  • NNŠ Tim
  • Godišnji izveštaj

Čime se bavimo?

  • Medijska pismenost
  • Fake news
  • Medijska produkcija
  • Monitoring
  • Izdavaštvo

Projekti

  • Aktuelni
  • Realizovani

NNŠ

  • Misija
  • Vizija
Misija

NNŠ je fokusirana na podsticanje demokratske komunikacije i atkivizma u građanskom društvu, na profesionalizaciju medijske sfere i razvoj medijske pismenosti u Srbiji i regionu.

Vizija

Društvo u kojem građani i građanke Srbije objektivno inofrmisani utiču na svoju svakodnevnicu.