Novosadska novinarska škola je u okviru projekta „Kandidatkinje 2016“ sprovela istraživanje o prisutnosti političarki u medijima u toku kampanje za vanredne parlamentarne izbore 2016. godine. Istraživanje je zasnovano na dubinskoj analizi uređivačkih politika u Vojvodini – kako tradicionalnih, tako i novih elektronskih medija – u odnosu na rodnu senzibilisanost i izveštavanje o ženama u predizbornoj kampanji. Zaključeno je da kandidatkinje imaju znatno manje medijskog prostora u odnosu na svoje političke kolege, a uglavnom se više pažnje posvećuje njihovim tradicionalnim ulogama u okviru privatne sfere nego što je slučaj sa kandidatima muškog pola. Teme o kojima govore najčešće su vezane za socijalnu politiku, humanitarne akcije, brigu o starima i deci, a ređe se tiču međunarodne politike, položaja zemlje, bezbednosti i slično. U tom pogledu mogla bi se izvesti i ovakva zakonomernost: što je tema kontroverznija – to je manja šansa da će o njoj govoriti žena.
-
16.04.2021.
Nadležni organi hitno da pronađu napadače na radijskog voditelja Daška Milinovića
-
12.04.2021.
Tradicionalni mediji nisu u potpunosti odgovorili komunikativnim potrebama digitalnih urođenika
-
05.04.2021.
Javni poziv za dostavljanje aplikacija za učešće na trodnevnom edukacijskom hakatonu #YouthForMILSolutions
-
02.04.2021.
ISTRAŽIVANJE: Narativi koji sadrže govor mržnje u novim medijskim oblicima u Srbiji
-
31.03.2021.
Vakcinacija i rasuđivanje