• Aktuelnosti
  • Ko smo mi?
    • O nama
    • NNŠ Tim
    • Godišnji izveštaj
  • Čime se bavimo?
    • Medijska pismenost
    • Fake news
    • Medijska produkcija
    • Monitoring
    • Izdavaštvo
  • Projekti
    • Aktuelni
    • Realizovani
  • Kontakt

Koga su mediji izabrali… A koga su partije nudile?

12/03/2012
Koga su mediji izabrali… A koga su partije nudile? PREUZMI

Monitoring medijskog izveštavanja, promotivnih političkih TV spotova i partijskih sajtova u predizbornoj kampanji za lokalne, pokrajinske, republičke i izbore za predsednika Srbije 2012 sa uputstvima za bolju praksu.

Tweet
Share
Pin it
Prethodni članakPandorina kutija Sledeći članakLadies Diary of Change
  • Poslednje
  • Nastava na daljinu istakla nužnost digitalnog opismenjavanja 01.03.2021.

     Nastava na daljinu istakla nužnost digitalnog opismenjavanja

  • O ukidanju Diznijevih crtanih filmova ili o medijskim reprezentacijama i uticajima 27.02.2021.

     O ukidanju Diznijevih crtanih filmova ili o medijskim reprezentacijama i uticajima

  • Edukativna aplikacija o dezinformacijama 23.02.2021.

     Edukativna aplikacija o dezinformacijama

  • Novinari i traume: Zaštitite žrtve, ali i sebe 22.02.2021.

     Novinari i traume: Zaštitite žrtve, ali i sebe

  • 21. februar MEĐUNARODNI DAN MATERNJEG JEZIKA 21.02.2021.

     21. februar MEĐUNARODNI DAN MATERNJEG JEZIKA

Arhive

Pronađi

Ko smo mi?

  • O nama
  • NNŠ Tim
  • Godišnji izveštaj

Čime se bavimo?

  • Medijska pismenost
  • Fake news
  • Medijska produkcija
  • Monitoring
  • Izdavaštvo

Projekti

  • Aktuelni
  • Realizovani

NNŠ

  • Misija
  • Vizija
Misija

NNŠ je fokusirana na podsticanje demokratske komunikacije i atkivizma u građanskom društvu, na profesionalizaciju medijske sfere i razvoj medijske pismenosti u Srbiji i regionu.

Vizija

Društvo u kojem građani i građanke Srbije objektivno inofrmisani utiču na svoju svakodnevnicu.