• Aktuelnosti
  • Ko smo mi?
    • O nama
    • NNŠ Tim
    • Godišnji izveštaj
  • Čime se bavimo?
    • Medijska pismenost
    • Fake news
    • Medijska produkcija
    • Monitoring
    • Izdavaštvo
  • Projekti
    • Aktuelni
    • Realizovani
  • Kontakt

Koga su mediji izabrali, a šta su partije nudile II

12/03/2014
Koga su mediji izabrali, a šta su partije nudile II PREUZMI

Koga su mediji izabrali, a šta su partije nudile II je zbornik izveštaja o tome kako su lokalni, pokrajinski, i nacionalni štamapani i elektronski, kao i novi mediji na većinskom i jezicima nacionalnih manjina obaveštavali javnost o predizbornoj kampanji tokom vanrednih parlamentarnih izbora 2014. godine. Cilj ovog longitudinalnog istraživanja je dekonstrukcija uređivačkih politika sredstava javnog informisanja i diskursnih strategija komuniciranja stranaka sa biračkim telom tokom predizbornih kampanja putem tradicionalnih i novih medija u društveno-političkim kontekstima koji su u vreme svake od analiziranih medijskih kampanja uokviravali način njihovog ponašanja.

Tweet
Share
Pin it
Prethodni članakZnačaj medijskog integriteta – Vraćanje medija i novinarstva u službu javnosti Sledeći članakIzbori za nacionalne savete nacionalnih manjina 2014. godine
  • Poslednje
  • Edukativna aplikacija o dezinformacijama 23.02.2021.

     Edukativna aplikacija o dezinformacijama

  • Novinari i traume: Zaštitite žrtve, ali i sebe 22.02.2021.

     Novinari i traume: Zaštitite žrtve, ali i sebe

  • 21. februar MEĐUNARODNI DAN MATERNJEG JEZIKA 21.02.2021.

     21. februar MEĐUNARODNI DAN MATERNJEG JEZIKA

  • Mediji u vreme korone: Pandemija ozbiljno ranila štampu 19.02.2021.

     Mediji u vreme korone: Pandemija ozbiljno ranila štampu

  • Mediji u vreme korone: Budžeti medija manji nego 2008. 17.02.2021.

     Mediji u vreme korone: Budžeti medija manji nego 2008.

Arhive

Pronađi

Ko smo mi?

  • O nama
  • NNŠ Tim
  • Godišnji izveštaj

Čime se bavimo?

  • Medijska pismenost
  • Fake news
  • Medijska produkcija
  • Monitoring
  • Izdavaštvo

Projekti

  • Aktuelni
  • Realizovani

NNŠ

  • Misija
  • Vizija
Misija

NNŠ je fokusirana na podsticanje demokratske komunikacije i atkivizma u građanskom društvu, na profesionalizaciju medijske sfere i razvoj medijske pismenosti u Srbiji i regionu.

Vizija

Društvo u kojem građani i građanke Srbije objektivno inofrmisani utiču na svoju svakodnevnicu.