Koga su mediji izabrali, a šta su partije nudile II je zbornik izveštaja o tome kako su lokalni, pokrajinski, i nacionalni štamapani i elektronski, kao i novi mediji na većinskom i jezicima nacionalnih manjina obaveštavali javnost o predizbornoj kampanji tokom vanrednih parlamentarnih izbora 2014. godine. Cilj ovog longitudinalnog istraživanja je dekonstrukcija uređivačkih politika sredstava javnog informisanja i diskursnih strategija komuniciranja stranaka sa biračkim telom tokom predizbornih kampanja putem tradicionalnih i novih medija u društveno-političkim kontekstima koji su u vreme svake od analiziranih medijskih kampanja uokviravali način njihovog ponašanja.
-
23.02.2021.
Edukativna aplikacija o dezinformacijama
-
22.02.2021.
Novinari i traume: Zaštitite žrtve, ali i sebe
-
21.02.2021.
21. februar MEĐUNARODNI DAN MATERNJEG JEZIKA
-
19.02.2021.
Mediji u vreme korone: Pandemija ozbiljno ranila štampu
-
17.02.2021.
Mediji u vreme korone: Budžeti medija manji nego 2008.