Publikacija „Medijska slika osetljivih grupa” sadrži rezultate tromesečnog monitoringa medija iz Srbije (Blic, Politika, Informer, RTS, Prva, Pink, Tanjug, Telegraf i Vice) sa fokusom na izveštavanje o osetljivim društvenim grupama. Osim rezultata i analize najčešćih diskursnih strategija kojima se promovišu govor mržnje, nacionalizam, šovinizam, mizoginija i ejdžizam, publikacija nudi i savete sa senzibilisano izveštavanje, izbegavanje stereotipa i tolerantnu upotrebu leksike. Istraživanje je sprovedeno u okviru projekta „Tolerantni mediji za tolerantno društvo“, koji je podržala Češka Republika u okviru programa Transitions. Publikaciju možete pronaći ovde
-
01.03.2021.
Nastava na daljinu istakla nužnost digitalnog opismenjavanja
-
27.02.2021.
O ukidanju Diznijevih crtanih filmova ili o medijskim reprezentacijama i uticajima
-
23.02.2021.
Edukativna aplikacija o dezinformacijama
-
22.02.2021.
Novinari i traume: Zaštitite žrtve, ali i sebe
-
21.02.2021.
21. februar MEĐUNARODNI DAN MATERNJEG JEZIKA