• Aktuelnosti
  • Ko smo mi?
    • O nama
    • NNŠ Tim
    • Godišnji izveštaj
  • Čime se bavimo?
    • Medijska pismenost
    • Fake news
    • Medijska produkcija
    • Monitoring
    • Izdavaštvo
  • Projekti
    • Aktuelni
    • Realizovani
  • Kontakt

Modeli mržnje i propagande u medijima i javnoj komunikaciji na Zapadnom Balkanu i u Turskoj

07/12/2020
Modeli mržnje i propagande u medijima i javnoj komunikaciji na Zapadnom Balkanu i u Turskoj PREUZMI

Modeli mržnje, propagande i dezinformacija u medijima i javnoj komunikaciji sastavni su deo propagandno-orijentisanih medijskih sistema. Ako bismo želeli da razumemo ključne karakteristike propagandno orijentisanog medijskog sistema, moramo razmisliti o tome gde, kako i zašto je sistem nastao.

Potpuno je pogrešno posmatrati trenutni propagandno-orijentisani medijski sistem samo u smislu preuzimanja kontrole nad oblikovanjem mišljenja javnog mnjenja, a da se istovremeno ne uzima u obzir preuzimanje presudnih prednosti za finansiranje lojalnih medija, koje su verifikovale i političke elite i kapital.

Razumevanje funkcionisanja ove vrste sistema zahteva analizu posledica po zajednički život ljudi koje proizvodi (dezintegracija zajednice u politički vođene, orijentisane i finansirane grupe boraca koji stvaraju mišljenje).

Ova publikacija deo je projekta RESILIENCE. Prva serija istraživačkih izveštaja ispituje POLITIČKU EKONOMIJU MEDIJSKOG MODELA MRŽNJE I PROPAGANDE u Albaniji, Bosni i Hercegovini, Kosovu, Crnoj Gori, Severnoj Makedoniji, Srbiji i Turskoj.

Regionalni projekat ‘RESILIENCE: Akcija civilnog društva za reafirmaciju slobode medija i suzbijanje dezinformacija i propagande mržnje na zapadnom Balkanu i u Turskoj’ realizuju se uz finansijsku podršku Evropske unije od partnerskih organizacija SEENPM, Albanskog instituta za medije, Mediacentar Sarajevo, Kosovo 2.0, Institut za medije Crne Gore, Makedonski institut za medije, Novosadska novinarska škola, Mirovni institut i Bianet.

Tweet
Share
Pin it
Prethodni članakIsidora Filipov – Politička parodija i stendap komedija Sledeći članakPriručnik za novinare i studente novinarstva o savremenim novinarskim veštinama
  • Poslednje
  • Usavršavanje mlađih generacija, insistiranje na profesionalnosti i etici, udruživanja novinara – potencijalna rešenja za poboljšanje medijske scene 23.01.2021.

     Usavršavanje mlađih generacija, insistiranje na profesionalnosti i etici, udruživanja novinara – potencijalna rešenja za poboljšanje medijske scene

  • Novinarstvo orijentisano ka rešenjima može medijima vratiti publiku koja želi da vidi izlaz iz problema 23.01.2021.

     Novinarstvo orijentisano ka rešenjima može medijima vratiti publiku koja želi da vidi izlaz iz problema

  • Mediji u vreme korone: Otkazi na RTV tek prethodnica nevolja u medijima 22.01.2021.

     Mediji u vreme korone: Otkazi na RTV tek prethodnica nevolja u medijima

  • Okrugli sto o istraživanju „Mediji o medijima, slobodi medija i novinarima” 19.01.2021.

     Okrugli sto o istraživanju „Mediji o medijima, slobodi medija i novinarima”

  • Kreiran Priručnik za novinare i studente novinarstva o savremenim novinarskim veštinama 30.12.2020.

     Kreiran Priručnik za novinare i studente novinarstva o savremenim novinarskim veštinama

Arhive

Pronađi

Ko smo mi?

  • O nama
  • NNŠ Tim
  • Godišnji izveštaj

Čime se bavimo?

  • Medijska pismenost
  • Fake news
  • Medijska produkcija
  • Monitoring
  • Izdavaštvo

Projekti

  • Aktuelni
  • Realizovani

NNŠ

  • Misija
  • Vizija
Misija

NNŠ je fokusirana na podsticanje demokratske komunikacije i atkivizma u građanskom društvu, na profesionalizaciju medijske sfere i razvoj medijske pismenosti u Srbiji i regionu.

Vizija

Društvo u kojem građani i građanke Srbije objektivno inofrmisani utiču na svoju svakodnevnicu.