• Aktuelnosti
  • Ko smo mi?
    • O nama
    • NNŠ Tim
    • Godišnji izveštaj
  • Čime se bavimo?
    • Medijska pismenost
    • Fake news
    • Medijska produkcija
    • Monitoring
    • Izdavaštvo
  • Projekti
    • Aktuelni
    • Realizovani
  • Kontakt

Sukob i saradnja, poslovni interesi medija i potrebe javnosti u jugoistočnoj Evropi

12/03/2008
Sukob i saradnja, poslovni interesi medija i potrebe javnosti u jugoistočnoj Evropi PREUZMI

Elektronsko izdanje publikacije sadrži izveštaje o monitoringu centralnih informativno-političkih TV emisija (TV dnevnika) javnih servisa, kao i programa vodećih komercijalnih TV stanica u Albaniji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Mađarskoj, Makedoniji, Moldaviji, Rumuniji i Srbiji (članicama SEENPM mreže) tokom osam dana aprila 2007.

Tweet
Share
Pin it
Prethodni članakJavni servisi i privatni emiteri u službi građana Sledeći članakVodič kroz novinarske veštine
  • Poslednje
  • Održan međunarodni trening o medijskoj pismenosti 25.05.2022.

     Održan međunarodni trening o medijskoj pismenosti

  • Femicid u medijima: koraci ka etičkom izveštavanju 12.05.2022.

     Femicid u medijima: koraci ka etičkom izveštavanju

  • Poziv nastavnicima i edukatorima za učešće na treningu o Globalnom obrazovanju i Medijskoj pismenosti i izradu nastavnih materijala 11.05.2022.

     Poziv nastavnicima i edukatorima za učešće na treningu o Globalnom obrazovanju i Medijskoj pismenosti i izradu nastavnih materijala

  • Medijska pismenost u Globalnom obrazovanju 11.05.2022.

     Medijska pismenost u Globalnom obrazovanju

  • Medijska pismenost i sistem vrednosti 11.05.2022.

     Medijska pismenost i sistem vrednosti

Arhive

Pronađi

Ko smo mi?

  • O nama
  • NNŠ Tim
  • Godišnji izveštaj

Čime se bavimo?

  • Medijska pismenost
  • Fake news
  • Medijska produkcija
  • Monitoring
  • Izdavaštvo

Projekti

  • Aktuelni
  • Realizovani

NNŠ

  • Misija
  • Vizija
Misija

NNŠ je fokusirana na podsticanje demokratske komunikacije i atkivizma u građanskom društvu, na profesionalizaciju medijske sfere i razvoj medijske pismenosti u Srbiji i regionu.

Vizija

Društvo u kojem građani i građanke Srbije objektivno inofrmisani utiču na svoju svakodnevnicu.