• Aktuelnosti
  • Ko smo mi?
    • O nama
    • NNŠ Tim
    • Godišnji izveštaj
  • Čime se bavimo?
    • Medijska pismenost
    • Fake news
    • Medijska produkcija
    • Monitoring
    • Izdavaštvo
  • Projekti
    • Aktuelni
    • Realizovani
  • Kontakt

Kreirane Viber nalepnice o medijskoj pismenosti

27/09/2021 Aktuelnosti
Kreirane Viber nalepnice o medijskoj pismenosti

Kreativne, zanimljive i edukativne Viber nalepnice o medijima i medijskoj pismenosti od sada su dostupni korisnicima i korisnicama ove komunikacijske platforme u Srbiji, Crnoj Gori, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini.

Nalepnice je moguće preuzeti u Viberovoj prodavnici nalepnica ovde.

Cilj nalepnica je da podignu svest mladih o značaju medijske pismenosti, te da podstaknu mlade da više razmišljaju o medijima i njihovim prednostima i manama. Takođe, nalepnicama težimo da olakšamo i obogatimo komunikaciju među mladima i da im omogućimo da razmenjuju ideje i stavove na zanimljiv i kreativan način.

„Ako slika govori hiljadu reči, nalepnice govore tačno onoliko koliko je potrebno. Mnogi brendovi, kompanije i organizacije prepoznale su vrednost nalepnica, zbog čega smo i mi odlučili da ovim putem skrenemo pažnju javnosti, naročito mladih, na izuzetno važnu temu kao što su mediji i medijska pismenost“, saopštio je koordinator projekta Mićan Andrijašević iz organizacije Juventas.

Paket čine 14 nalepnica koje direktno ili indirektno govore o medijima i njihovoj prirodi, prednostima i manama, medijskim poremećajima, te ustaljenim frazama i praksama u medijima. Imajući u vidu da je projekat regionalnog karaktera, ali i zbog toga što je namenjen mladima i odnosi se na medije i nove tehnologije, deo nalepnica je na engleskom jeziku.

U procesu kreiranja nalepnica učestvovali su učenici i učenice Srednje likovne škole „Petar Lubarda“ sa Cetinja, te je upravo jedan od stikera koji su se našli u finalnom paketu – „Spin is everywhere“ rad učenice Poline Lazarenko.

Nalepnice su kreirali mladi, medijski eksperti/kinje i dizajnerke u okviru regionalnog projekta „WeB Media Literacy“realizuju nevladine organizacije Juventas iz Crne Gore, Novosadska novinarska škola iz Srbije, Gong iz Hrvatske i Zašto ne iz Bosne i Hercegovine uz podršku Evropske komisije, odnosno Erasmus+ programa. Izraženi stavovi i vrednosti su isključiva odgovornost autora/ki i ne predstavljaju nužno stavove i vrednosti Evropske komisije.

Tweet
Share
Pin it
Previous StoryKada društvene mreže zamene medije: njuzfid kao eho komora Next StoryPravo javnosti da zna u praksi 2020. godine i u budućnosti
Digitalni Pogon
FakeNews
  • Latest
  • Poziv na trening medijske pismenosti za studente 24.03.2023.

     Poziv na trening medijske pismenosti za studente

  • Obrazovanje novinara za budućnost 24.03.2023.

     Obrazovanje novinara za budućnost

  • Poziv na događaj „Cena istine – Bezbednost novinara i novinarki na Zapadnom Balkanu”  23.03.2023.

     Poziv na događaj „Cena istine – Bezbednost novinara i novinarki na Zapadnom Balkanu” 

  • Jačanje uloge medija u suočavanju sa klimatskom krizom 15.03.2023.

     Jačanje uloge medija u suočavanju sa klimatskom krizom

  • Regionalni dokumentarci o medijima i novinarstvu koje morate pogledati: šta čini dobar dokumentarac? 15.03.2023.

     Regionalni dokumentarci o medijima i novinarstvu koje morate pogledati: šta čini dobar dokumentarac?

Archives

Pronađi

Ko smo mi?

  • O nama
  • NNŠ Tim
  • Godišnji izveštaj

Čime se bavimo?

  • Medijska pismenost
  • Fake news
  • Medijska produkcija
  • Monitoring
  • Izdavaštvo

Projekti

  • Aktuelni
  • Realizovani

NNŠ

  • Misija
  • Vizija
Misija

NNŠ je fokusirana na podsticanje demokratske komunikacije i atkivizma u građanskom društvu, na profesionalizaciju medijske sfere i razvoj medijske pismenosti u Srbiji i regionu.

Vizija

Društvo u kojem građani i građanke Srbije objektivno inofrmisani utiču na svoju svakodnevnicu.