search icon Arhiva

Monitoring predizbornog izveštavanja javnih servisa

Novosadska novinarska škola sprovela je monitoring predizbornog izveštavanja javnih servisa tokom poslednjih mesec dana predizborne kampanje za predsedničke, parlamentarne i lokalne izbore u Srbiji 2022. godine.

 

Sprovedena je kvantitativno-kvalitativna analiza medijskoj diskursa, a poseban ovo rada bilo je pitanje kako se javni medijski servisi u Srbiji tokom predizborne kampanje odnose prema aktivnostima političkih kandidata na društvenim mrežama, da li ih sagledavaju kritički ili pasivno prenose javnosti ono što politički kandidati ionako žele da bude preneto. Istovremeno, ova analiza pokušala je da ispita odnos javnih servisa prema funkcionerskoj kampanji.

 

Publikacija je nastala u okviru projekta „Predizborna kampanja 2022. godine: mediji i društvene mreže” Novosadske novinarske škole koji je sufinansiran od strane Sekretarijata za kulturu, javno informisanje i odnose s verskim zajednicama. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove Pokrajinskog sekretarijata za kulturu, javno informisanje i odnose s verskim zajednicama, koji je dodelio sredstva.

 

Ceo izveštaj možete preuzeti ovde.

publication image Preuzmi
Izbori na mrežama... Vodič za nastavnike...