Pokrajinski sekretarijat za kulturu, javno informisanje i odnose sa verskim zajednicama,
- oktobar – 30. novembar 2016.
Projekat „Kandidatkinje 2016“ će istraživati prisustvo žena političarki u medijima u toku predizborne kampanje 2016. godine. Svrha projekta jeste da doprinese unapređenju novinarske i medijske prakse u Vojvodini u odnosu na rodnu senzibilisanost izveštavanja. Ciljna grupa istraživanja su medijske kuće u Vojvodini i način na koje izveštavaju o ženama političarkama. Rezultati istraživanja biće predstavljeni na sajtu Novosadske novinarske škole i u medijima u Vojvodini.
Osnovna hipoteza istraživanja je da mediji selektivno prepoznaju kandidatkinje kao relevantan izvor informacija u predizbornoj kampanji. Što znači da su samo najistaknutije ministarke i nosioci lista u predizbornoj kampanji, iako u izbornim listama prema aktuelnim propisima svako četvrto mesto pripada ženi.
Rezulatati istraživanja biće dostupni u novembru 2016. godine.
Koordinatorka projekta iz NNŠ: Tijana Femić, tijana@novinarska-skola.org.rs