Ovaj izveštaj analizira tri finansijska mehanizma kojima u Srbiji političke partije na vlasti ostvaruju uticaj na medije i sagledava izazove koje primena ovih mehanizama stavlja i pred državu i pred medije. Analizirani mehanizmi su: projektno sufinansiranje medijskih projekata kojima se ostvaruje javni interes, državno oglašavanje u medijima i poreske olakšice. Svi oni naizgled dovode do ugrožavanja medijskih sloboda i podrivanja medijskog integriteta u zemlji.
-
15.03.2023.
Jačanje uloge medija u suočavanju sa klimatskom krizom
-
15.03.2023.
Regionalni dokumentarci o medijima i novinarstvu koje morate pogledati: šta čini dobar dokumentarac?
-
15.03.2023.
Borba protiv poplave dezinformacija na Zapadnom Balkanu
-
14.03.2023.
Супротстављање дезинформацијама у Србији: Прва линија одбране
-
08.03.2023.
I dalje nevidljiva i nebezbedna u medijskom prostoru