Novosadska novinarska škola sprovela je monitoring sadržaja debatno-informativnih emisija „Utisak nedelje“, „Hit tvit“ i „Upitnik“ tokom predizborne kampanje u periodu od 19.5.2020. do 16.6.2020. godine u toku predizborne kampanje. Rezultati analize pokazali su da se najdominantija tema o kojoj se govorilo tokom predizborne kampanje u debati u analiziranim emisijama razlikovala u zavisnosti od emisije. Naime, dominantna tema o kojoj se govorilo u emisiji „Utisak nedelje“ bili su izborni uslovi, u „Hit tvitu“ prošlost, a u emisiji „Upitnik“ ekonomija i poljoprivreda. Subjekti su najčešće govorili o istim akterima bilo da su u statusu izvršne vlasti ili vladajuće stranke i o opoziciji. Odnos govornika prema temi ili objektu bio je najčešće negativan u svim analiziranim emisijama.
-
24.03.2023.
Poziv na trening medijske pismenosti za studente
-
24.03.2023.
Obrazovanje novinara za budućnost
-
23.03.2023.
Poziv na događaj „Cena istine – Bezbednost novinara i novinarki na Zapadnom Balkanu”
-
15.03.2023.
Jačanje uloge medija u suočavanju sa klimatskom krizom
-
15.03.2023.
Regionalni dokumentarci o medijima i novinarstvu koje morate pogledati: šta čini dobar dokumentarac?