• Aktuelnosti
  • Ko smo mi?
    • O nama
    • NNŠ Tim
    • Godišnji izveštaj
  • Čime se bavimo?
    • Medijska pismenost
    • Fake news
    • Medijska produkcija
    • Monitoring
    • Izdavaštvo
  • Projekti
    • Aktuelni
    • Realizovani
  • Kontakt

Zbornik radova o kampanji u tradicionalnim medijima i društvenim mrežama

20/07/2020
Zbornik radova o kampanji u tradicionalnim medijima i društvenim mrežama PREUZMI

Novosadska novinarska škola tokom predizborne kampanje za parlamentarne izbore 2020. godine sprovela je monitoring medija sa ciljem da se utvrdi na koji način su mediji izveštavali tokom predizborne kampanje, ali i kako su se izborne liste i kandidati sami predstavljali potencijalnim biračima koristeći društvene mreže Fejsbuk i Tviter.

Zbornik radova  obuhvata analize debatnih emisija tri vodeće televizije u Srbiji (RTS, N1 i Pink), zatim analize centralnih informativnih emisija (CIPE) N1 i RTS 1, Fejsbuk stranica kandidovanih lista i Tviter naloga prepoznatljivih partijskih lidera, odnosno kandidata i nosilaca lista, potom analizu plaćenog oglašavanja (politički TV spot) kao i „ponudu“ lažnih vesti u okviru kampanje u tradicionalnim medijima.

Novosadska novinarska škola dugi niz godina sprovodi monitoringe izbornih kampanja u Republici Srbiji, a po prvi put rađen je i monitoring objava izbornih lista i političkih lidera na društvenim mrežama koje prepoznajemo kao izuzetno važne kanale komuniciranja sa biračima i uticaja na konačnu odluku koja se donosi na biralištima.

Pored analiza, u Zborniku su predstavljene preporuke novinarima i novinarkama za praćenje predizborne kampanje, kao i preporuke političkim partijama kako da ubuduće uspešnije predstave svoje planove i programe. Čitateljima su na raspolaganju i uporedni tabelarni prikazi monitorovanih objava na društvenim mrežama.

Tweet
Share
Pin it
Previous StoryKako se debatuje u televizijskim emisijama tokom predizborne kampanje? Next StoryKako mediji u Srbiji izveštavaju o nasilnom ekstremizmu i terorizmu
  • Latest
  • Jačanje uloge medija u suočavanju sa klimatskom krizom 15.03.2023.

     Jačanje uloge medija u suočavanju sa klimatskom krizom

  • Regionalni dokumentarci o medijima i novinarstvu koje morate pogledati: šta čini dobar dokumentarac? 15.03.2023.

     Regionalni dokumentarci o medijima i novinarstvu koje morate pogledati: šta čini dobar dokumentarac?

  • Borba protiv poplave dezinformacija na Zapadnom Balkanu 15.03.2023.

     Borba protiv poplave dezinformacija na Zapadnom Balkanu

  • Супротстављање дезинформацијама у Србији: Прва линија одбране 14.03.2023.

     Супротстављање дезинформацијама у Србији: Прва линија одбране

  • I dalje nevidljiva i nebezbedna u medijskom prostoru 08.03.2023.

     I dalje nevidljiva i nebezbedna u medijskom prostoru

Archives

Pronađi

Ko smo mi?

  • O nama
  • NNŠ Tim
  • Godišnji izveštaj

Čime se bavimo?

  • Medijska pismenost
  • Fake news
  • Medijska produkcija
  • Monitoring
  • Izdavaštvo

Projekti

  • Aktuelni
  • Realizovani

NNŠ

  • Misija
  • Vizija
Misija

NNŠ je fokusirana na podsticanje demokratske komunikacije i atkivizma u građanskom društvu, na profesionalizaciju medijske sfere i razvoj medijske pismenosti u Srbiji i regionu.

Vizija

Društvo u kojem građani i građanke Srbije objektivno inofrmisani utiču na svoju svakodnevnicu.