Novosadska novinarska škola je u okviru projekta „Kandidatkinje 2016“ sprovela istraživanje o prisutnosti političarki u medijima u toku kampanje za vanredne parlamentarne izbore 2016. godine. Istraživanje je zasnovano na dubinskoj analizi uređivačkih politika u Vojvodini – kako tradicionalnih, tako i novih elektronskih medija – u odnosu na rodnu senzibilisanost i izveštavanje o ženama u predizbornoj kampanji. Zaključeno je da kandidatkinje imaju znatno manje medijskog prostora u odnosu na svoje političke kolege, a uglavnom se više pažnje posvećuje njihovim tradicionalnim ulogama u okviru privatne sfere nego što je slučaj sa kandidatima muškog pola. Teme o kojima govore najčešće su vezane za socijalnu politiku, humanitarne akcije, brigu o starima i deci, a ređe se tiču međunarodne politike, položaja zemlje, bezbednosti i slično. U tom pogledu mogla bi se izvesti i ovakva zakonomernost: što je tema kontroverznija – to je manja šansa da će o njoj govoriti žena.
-
24.03.2023.
Poziv na trening medijske pismenosti za studente
-
24.03.2023.
Obrazovanje novinara za budućnost
-
23.03.2023.
Poziv na događaj „Cena istine – Bezbednost novinara i novinarki na Zapadnom Balkanu”
-
15.03.2023.
Jačanje uloge medija u suočavanju sa klimatskom krizom
-
15.03.2023.
Regionalni dokumentarci o medijima i novinarstvu koje morate pogledati: šta čini dobar dokumentarac?