Parlamentarni izbori 2016. godine bili su obeleženi kampanjom koja je počela i pre no što su izbori zvanično raspisani. Nepoznanice o datumu, obimu, a na kraju krajeva i o uzroku održavanja izbora nisu bile prepreka sklapanju koalicija, lansiranju obećanja i slogana, napadima na političke protivnike i ideološkom (re)pozicioniranju. Ovaj period iščekivanja, u kome je formalno bilo poznato malo šta, a neformalno gotovo sve, vladajuće stranke iskoristile su za sticanje dodatnog pozitivnog publiciteta, i to mahom na osnovu obavljanja javnih funkcija koje su im poverene. Izveštaj „Kampanja pre kampanje“ predstavlja analizu centralnih informativnih emisija Radio-televizije Srbije i Radio-televizije Vojvodine u periodu od 18. januara do 1. marta 2016. godine.
-
26.05.2023.
Veštačka inteligencija će promeniti novinarstvo, ali neće zameniti novinare
-
19.05.2023.
Predstavljanje novih mogućnosti za predstavnike civilnog društva širom Srbije
-
05.05.2023.
Predstavljanje novog četvorogodišnjeg projekata „EU Resurs centar za civilno društvo u Srbiji“ kojim se pruža finansijska, organizaciona i mentorska podrška civilnom društvu
-
05.05.2023.
Poslovni modeli za medije – praksa, mogućnosti i izazovi
-
03.05.2023.
Dan slobode medija: propuštena šansa