search icon Arhiva

Izbori na mrežama 2022

Novosadska novinarska škola sprovela je monitoring objava na društvenim mrežama političara, stranaka i koalicija tokom predizborne kampanje za parlamentarne i predsedničke izbore 2022. godine, u periodu od 1. marta do 1. aprila. Cilj ovog istraživanja bilo je sagledavanje političke komunikacije u onlajn ambijentu u kom ne postoje tradicionalno shvaćeni čuvari kapija, pa su politički akteri (političari i stranke) slobodni da sami formiraju tematsku agendu u skladu sa sopstvenom procenom prioriteta i potencijalnih koristi.

Kombinacijom kvantitativne i kvalitativne analize diskursa tim Novosadske novinarske škole utvrdio je kakav je bio tematski i geografski diverzitet onlajn kampanje, da li je ostvaren rodni balans, da li je fokus objava bio na prošlosti, sadašnjosti i budućnosti i, naposletku, kakve su narativni obrasci bili zastupljeni na Fejsbuk, Instagram, Tviter i Tiktok nalozima analiziranih aktera.

Ovu publikaciju priredila je Novosadska novinarska škola uz podršku Rekonstrukcije Ženski fond. Donator nije odgovoran za sadržaj publikacije

Publikaciju možete preuzeti ovde: Izbori na mrezama 2022.

Otvoren Medijski lavirint Razvijanje tolerancije kroz...