U okviru projekta „Civilno društvo Srbije u borbi protiv korupcije u policiji“ održan je trodnevni trenig na kome su učesnici i učesnice A-COP grupe učili i diskutovali o mogućnostima medijske promocije predstojećih aktivnosti i predstavljanju studija slučaja korupcije u policiji u njihovim lokalnim sredinama. Trening koji je trajao od 20. do 22. juna, organizovao je Beogradski centar za bezbednosnu politiku u saradnji sa Novosadskom novinarskom školom.
Tema početne diskusije bila je razlika između kampanja javnog zagovaranja i promocije projekata koju je vodio Miloš Đajić iz Centra modernih veština. On je naveo da je promena svesti i ponašanja građana cilj kampanja javnog zagovaranja dok informisanje o postojanju problema i mogućim rešenjima istog spada u promociju projektnih aktivnosti.
Agneš Ćurčić Asodi iz Novosadske novinarske škole vodila je radionicu o izradi medija plana i jasnom definisanju ciljanih publika. Učesnici i učesnice tokom treninga su definisali potencijalne aktivnosti koje će realizovati u cilju promocije studija slučaja i podizanju vidljivosti problema korupcije u policiji u njihovim lokalnim sredinama.
O alatima za podizanje vidljivosti projekata i primerima dobre prakse govorio je Radomir Cvetković, čovek zadužen za odnose sa medijima u Beogradskom centru za bezbednosnu politiku. On je naglasio da iako je veoma teško, postoje načini da se obezbedi prisustvo jedne organizacije civilnog društva u medijima. Kao najvažnije Cvetković je istakao da su medijima najzanimljivije informacije koje su aktuelne, ekskluzivne i argumentovano dokazive.
Prof. dr Dubravka Valić Nedeljković učesnicima i učesnicama je kroz niz primera pokazala kako ista poruka može da se prenese na više različitih načina. Ona je rekla da u zavisnosti od naše namere, mi možemo istu informaciju učiniti atraktivnom ili potpuno nezanimljivom stavljajući fokus na različite delove i koristeći se različitom retorikom.
O tome kako plasirati informaciju na internetu govorio je jedan od najpoznatijih blogera u Srbiji i podpredsednik konsultantske kuće „Internet group“ Dragan Varagić. Prema njegovim rečima, izgradnja poverenja između organizacije i njenih ciljnih javnosti je proces koji se sastoji iz šest koraka koji formiraju piramidu uticaja. Ti koraci su: prisustvo, izgradnja identiteta, reputacije, kredibiliteta, autoriteta i na kraju uticaja.
Trening na Fruškoj Gori je organizovan u okviru BCBP projekta „A-COP: Civilno društvo protiv korupcije u policiji“ koji podržavaju Delegacija Evropske unije u Republici Srbiji i Kancelarija za saradnju sa civilnim društvom Vlade Republike Srbije.