• Aktuelnosti
  • Ko smo mi?
    • O nama
    • NNŠ Tim
    • Godišnji izveštaj
  • Čime se bavimo?
    • Medijska pismenost
    • Fake news
    • Medijska produkcija
    • Monitoring
    • Izdavaštvo
  • Projekti
    • Aktuelni
    • Realizovani
  • Kontakt
  • енглески

Medijska promocija studija slučaja korupcije u policiji

24/06/2013 Aktuelnosti
Medijska promocija studija slučaja korupcije u policiji

U okviru projekta „Civilno društvo Srbije u borbi protiv korupcije u policiji“ održan je trodnevni trenig na kome su učesnici i učesnice A-COP grupe učili i diskutovali o mogućnostima medijske promocije predstojećih aktivnosti i predstavljanju studija slučaja korupcije u policiji u njihovim lokalnim sredinama. Trening koji je trajao od 20. do 22. juna, organizovao je Beogradski centar za bezbednosnu politiku u saradnji sa Novosadskom novinarskom školom.

Tema početne diskusije bila je razlika između kampanja javnog zagovaranja i promocije projekata koju je vodio Miloš Đajić iz Centra modernih veština. On je naveo da je promena svesti i ponašanja građana cilj kampanja javnog zagovaranja dok informisanje o postojanju problema i mogućim rešenjima istog spada u promociju projektnih aktivnosti.

Agneš Ćurčić Asodi iz Novosadske novinarske škole vodila je radionicu o izradi medija plana i jasnom definisanju ciljanih publika. Učesnici i učesnice tokom treninga su definisali potencijalne aktivnosti koje će realizovati u cilju promocije studija slučaja i podizanju vidljivosti problema korupcije u policiji u njihovim lokalnim sredinama.

O alatima za podizanje vidljivosti projekata i primerima dobre prakse govorio je Radomir Cvetković, čovek zadužen za odnose sa medijima u Beogradskom centru za bezbednosnu politiku. On je naglasio da iako je veoma teško, postoje načini da se obezbedi prisustvo jedne organizacije civilnog društva u medijima. Kao najvažnije Cvetković je istakao da su medijima najzanimljivije informacije koje su aktuelne, ekskluzivne i argumentovano dokazive.

Prof. dr Dubravka Valić Nedeljković učesnicima i učesnicama je kroz niz primera pokazala kako ista poruka može da se prenese na više različitih načina. Ona je rekla da u zavisnosti od naše namere, mi možemo istu informaciju učiniti atraktivnom ili potpuno nezanimljivom stavljajući fokus na različite delove i koristeći se različitom retorikom.

O tome kako plasirati informaciju na internetu govorio je jedan od najpoznatijih blogera u Srbiji i podpredsednik konsultantske kuće „Internet group“ Dragan Varagić. Prema njegovim rečima, izgradnja poverenja između organizacije i njenih ciljnih javnosti je proces koji se sastoji iz šest koraka koji formiraju piramidu uticaja. Ti koraci su: prisustvo, izgradnja identiteta, reputacije, kredibiliteta, autoriteta i na kraju uticaja.

Trening na Fruškoj Gori je organizovan u okviru BCBP projekta „A-COP: Civilno društvo protiv korupcije u policiji“ koji podržavaju Delegacija Evropske unije u Republici Srbiji i Kancelarija za saradnju sa civilnim društvom Vlade Republike Srbije.

Tweet
Share
Pin it
Previous StoryKonferencije „Karika koja nedostaje – saradnja medija i organizacija civilnog društva“ Next StoryOtvoren poziv na konkurs
Digitalni Pogon
FakeNews
  • Latest
  • Veštačka inteligencija će promeniti novinarstvo, ali neće zameniti novinare 26.05.2023.

     Veštačka inteligencija će promeniti novinarstvo, ali neće zameniti novinare

  • Predstavljanje novih mogućnosti za predstavnike civilnog društva širom Srbije 19.05.2023.

     Predstavljanje novih mogućnosti za predstavnike civilnog društva širom Srbije

  • Predstavljanje novog četvorogodišnjeg projekata „EU Resurs centar za civilno društvo u Srbiji“ kojim se pruža finansijska, organizaciona i mentorska podrška civilnom društvu 05.05.2023.

     Predstavljanje novog četvorogodišnjeg projekata „EU Resurs centar za civilno društvo u Srbiji“ kojim se pruža finansijska, organizaciona i mentorska podrška civilnom društvu

  • Poslovni modeli za medije – praksa, mogućnosti i izazovi 05.05.2023.

     Poslovni modeli za medije – praksa, mogućnosti i izazovi

  • Dan slobode medija: propuštena šansa 03.05.2023.

     Dan slobode medija: propuštena šansa

Archives

Pronađi

Ko smo mi?

  • O nama
  • NNŠ Tim
  • Godišnji izveštaj

Čime se bavimo?

  • Medijska pismenost
  • Fake news
  • Medijska produkcija
  • Monitoring
  • Izdavaštvo

Projekti

  • Aktuelni
  • Realizovani

NNŠ

  • Misija
  • Vizija
Misija

NNŠ je fokusirana na podsticanje demokratske komunikacije i atkivizma u građanskom društvu, na profesionalizaciju medijske sfere i razvoj medijske pismenosti u Srbiji i regionu.

Vizija

Društvo u kojem građani i građanke Srbije objektivno inofrmisani utiču na svoju svakodnevnicu.