Novosadska novinarska škola poziva prosvetne radnike, predstavnike obrazovnih institucija i civilnog društva da se prijave za učešće na konferenciji Mogućnosti primene medijske pismenosti u nastavi u petak, 17. juna EU info centru u Beogradu od 12 časova.
Konferencija Mogućnosti primene medijske pismenosti u nastavi okupiće predstavnike škola, javnih institucija, organizacija civilnog društva, kao i stručnjake u oblasti medijske pismenosti sa ciljem da se
ustanove neophodni koraci za kvalitetnu primenu medijske i informacione pisemnosti (MIP) u školama.Poseban akcenat će biti stavljen na pitanje vrste i načina edukacije nastavnika za primenu MIP na
redovnim časovima. Uz to, razmatraće se najbolji modeli za uvođenje MIP u nastavu iz ugla učenika.
Program konferencije
17. jun, 12 časova, EU info centar – Kralja Milana 7, Beograd
Prva sesija 12:00 – 13:15 – Edukacija prosvetnih radnika u oblasti MIP
Milica Janjatović Jovanović, Novosadska novinarska škola
Nataša Anđelković, ZUOV
Marija Vujović, Filozofski fakultet, Niš
Pauza za kafu 13:15 – 14:00
Druga sesija 14:00 – 15:00 – Uvođenje MIP u nastavu iz ugla učenika
Marko Krstić, ZAPROKUL
Gordana Adamov, BUM Bečej
Vladislav Stojičić, OŠ Đura Jakšić, Beograd
Učesnicima koji budu prisustvovali konferenciji će biti pokriveni troškovi puta u visini cene autobuske
karte, uz originalne račune/karte koje će poštom dostaviti na adresu Novosadske novinarske škole –
Kosovska 1/27 21000 Novi Sad.
Broj mesta na konferenciji je ograničen na 30 osoba, a svoje interesovanje za učešće možete izraziti
putem linka, koji više neće biti aktivan nakon što se popuni kvota.
Dodatna pitanja mogu se uputiti Milici Janjatović Jovanović na mejl milica@novinarska-skola.org.rs.
Konferencija će se emitovati uživo na Fejsbuk stranici Novosadske novinarske škole.
Konferencija se realizuje u sklopu projekta „Unapređenje medijske i informacione pismenosti kroz
dijalog sa javnim vlastima“, koji se sprovodi u okviru projekta Beogradske otvorene škole „Dijalog
promena“, uz finansijsku podršku Evropske unije.