search icon Arhiva

Prvi krug privatizacije u brojkama

Novosadska novinarska škola prati privatizaciju medija u Srbiji u sklopu projekta Medijska opservatorija. U prvom krugu privatizacije prodato je samo sedam medija, dok će svi preostali morati da dobiju nove vlasnike najkasnije do 31. oktobra. Proces privatizacije moguće je pratiti putem interaktivne mape „Odbrojavanje“, a na ovom mestu donosimo vam prikaz prvog kruga privatizacije kroz brojke.

0 – broj prodatih štampanih medija

1 – broj medija za koje se javilo više od jednog ponuđača

1 – broj medija koji su za vlasnika dobili ženu

1,43 – prosečan broj ponuđača po mediju

3 – broj medija koje je u prvom krugu kupio biznismen Radojica Milosavljević

3 – broj prodatih medija u Vojvodini

4 – broj prodatih medija u centralnoj Srbiji

4 – Broj ugašenih medija od početka privatizacije (Radio Paraćin, TV Ćuprija, Radio Leskovac i Međunarodni radio Srbija)

4 – najveći broj ponuđača za jedan medij (RTV Trstenik)

6 – puta veću prodajnu cenu od početne dostigao je RTV Trstenik

7 – ukupan broj medija koji su prodati u prvom krugu privatizacije

14.000 – cena po kojoj je prodat najjeftiniji medij (RTV Kruševac)

177.000 – cena po kojoj je prodat najskuplji medij (RTV Trstenik)

Intervju sa dobitnicima... Medijska [ne]zavisnost –...