Novosadska novinarska škola prati privatizaciju medija u Srbiji u sklopu projekta Medijska opservatorija. U prvom krugu privatizacije prodato je samo sedam medija, dok će svi preostali morati da dobiju nove vlasnike najkasnije do 31. oktobra. Proces privatizacije moguće je pratiti putem interaktivne mape „Odbrojavanje“, a na ovom mestu donosimo vam prikaz prvog kruga privatizacije kroz brojke.
0 – broj prodatih štampanih medija
1 – broj medija za koje se javilo više od jednog ponuđača
1 – broj medija koji su za vlasnika dobili ženu
1,43 – prosečan broj ponuđača po mediju
3 – broj medija koje je u prvom krugu kupio biznismen Radojica Milosavljević
3 – broj prodatih medija u Vojvodini
4 – broj prodatih medija u centralnoj Srbiji
4 – Broj ugašenih medija od početka privatizacije (Radio Paraćin, TV Ćuprija, Radio Leskovac i Međunarodni radio Srbija)
4 – najveći broj ponuđača za jedan medij (RTV Trstenik)
6 – puta veću prodajnu cenu od početne dostigao je RTV Trstenik
7 – ukupan broj medija koji su prodati u prvom krugu privatizacije
14.000 – cena po kojoj je prodat najjeftiniji medij (RTV Kruševac)
177.000 – cena po kojoj je prodat najskuplji medij (RTV Trstenik)