• Aktuelnosti
  • Ko smo mi?
    • O nama
    • NNŠ Tim
    • Godišnji izveštaj
  • Čime se bavimo?
    • Medijska pismenost
    • Fake news
    • Medijska produkcija
    • Monitoring
    • Izdavaštvo
  • Projekti
    • Aktuelni
    • Realizovani
  • Kontakt
  • en

Prvi krug privatizacije u brojkama

18/08/2015 Aktuelnosti
Prvi krug privatizacije u brojkama

Novosadska novinarska škola prati privatizaciju medija u Srbiji u sklopu projekta Medijska opservatorija. U prvom krugu privatizacije prodato je samo sedam medija, dok će svi preostali morati da dobiju nove vlasnike najkasnije do 31. oktobra. Proces privatizacije moguće je pratiti putem interaktivne mape „Odbrojavanje“, a na ovom mestu donosimo vam prikaz prvog kruga privatizacije kroz brojke.

0 – broj prodatih štampanih medija

1 – broj medija za koje se javilo više od jednog ponuđača

1 – broj medija koji su za vlasnika dobili ženu

1,43 – prosečan broj ponuđača po mediju

3 – broj medija koje je u prvom krugu kupio biznismen Radojica Milosavljević

3 – broj prodatih medija u Vojvodini

4 – broj prodatih medija u centralnoj Srbiji

4 – Broj ugašenih medija od početka privatizacije (Radio Paraćin, TV Ćuprija, Radio Leskovac i Međunarodni radio Srbija)

4 – najveći broj ponuđača za jedan medij (RTV Trstenik)

6 – puta veću prodajnu cenu od početne dostigao je RTV Trstenik

7 – ukupan broj medija koji su prodati u prvom krugu privatizacije

14.000 – cena po kojoj je prodat najjeftiniji medij (RTV Kruševac)

177.000 – cena po kojoj je prodat najskuplji medij (RTV Trstenik)

Tweet
Share
Pin it
Previous StoryIntervju sa dobitnicima EU Nagrade za istraživačko novinarstvo, Ivanom Lalić Majdak i Milošem Teodorovićem Next StoryMedijska [ne]zavisnost – ostvarivanje nezavisnosti i programskih funkcija javnih medijskih servisa u Srbiji u periodu budžetskog finansiranjaMEDIA [In]DEPENDENCE – the realization of independence and program functions of the public media services in Serbia in the period of budget financing
Digitalni Pogon
FakeNews
  • Latest
  • Jačanje uloge medija u suočavanju sa klimatskom krizom 15.03.2023.

     Jačanje uloge medija u suočavanju sa klimatskom krizom

  • Regionalni dokumentarci o medijima i novinarstvu koje morate pogledati: šta čini dobar dokumentarac? 15.03.2023.

     Regionalni dokumentarci o medijima i novinarstvu koje morate pogledati: šta čini dobar dokumentarac?

  • Borba protiv poplave dezinformacija na Zapadnom Balkanu 15.03.2023.

     Borba protiv poplave dezinformacija na Zapadnom Balkanu

  • Супротстављање дезинформацијама у Србији: Прва линија одбране 14.03.2023.

     Супротстављање дезинформацијама у Србији: Прва линија одбране

  • I dalje nevidljiva i nebezbedna u medijskom prostoru 08.03.2023.

     I dalje nevidljiva i nebezbedna u medijskom prostoru

Archives

Pronađi

Ko smo mi?

  • O nama
  • NNŠ Tim
  • Godišnji izveštaj

Čime se bavimo?

  • Medijska pismenost
  • Fake news
  • Medijska produkcija
  • Monitoring
  • Izdavaštvo

Projekti

  • Aktuelni
  • Realizovani

NNŠ

  • Misija
  • Vizija
Misija

NNŠ je fokusirana na podsticanje demokratske komunikacije i atkivizma u građanskom društvu, na profesionalizaciju medijske sfere i razvoj medijske pismenosti u Srbiji i regionu.

Vizija

Društvo u kojem građani i građanke Srbije objektivno inofrmisani utiču na svoju svakodnevnicu.