Plasiranjem različitih pseudodogađaja, poput polaganja kamena temeljaca, presecanja crvenih vrpci i najava investicija, vladajuća stranka stekla je besplatan pozitivni publicitet u medijima tokom predizborne kampanje. Privilegovan položaj vladajuće stranke bio je praćen nedovoljnim angažmanom novinara, odsustvom kritičkog stava i distanciranja od prikrivenih promotivnih događaja. Ova kampanja se bazirala na pozitivnim stavovima, na borbi van formalnih tokova kampanje, odnosno na samopromociji, uz nedovoljno sukobljavanja mišljenja i razmene argumenata, što se ogleda i u retorici subjekata. Izveštaj „Kampanja van kampanje“ predstavlja analizu centralnih informativnih emisija Radio-televizije Srbije i Radio-televizije Vojvodine u periodu od 1. marta do 21. aprila 2016. godine.
-
15.03.2023.
Jačanje uloge medija u suočavanju sa klimatskom krizom
-
15.03.2023.
Regionalni dokumentarci o medijima i novinarstvu koje morate pogledati: šta čini dobar dokumentarac?
-
15.03.2023.
Borba protiv poplave dezinformacija na Zapadnom Balkanu
-
14.03.2023.
Супротстављање дезинформацијама у Србији: Прва линија одбране
-
08.03.2023.
I dalje nevidljiva i nebezbedna u medijskom prostoru