Koga su mediji izabrali, a šta su partije nudile II je zbornik izveštaja o tome kako su lokalni, pokrajinski, i nacionalni štamapani i elektronski, kao i novi mediji na većinskom i jezicima nacionalnih manjina obaveštavali javnost o predizbornoj kampanji tokom vanrednih parlamentarnih izbora 2014. godine. Cilj ovog longitudinalnog istraživanja je dekonstrukcija uređivačkih politika sredstava javnog informisanja i diskursnih strategija komuniciranja stranaka sa biračkim telom tokom predizbornih kampanja putem tradicionalnih i novih medija u društveno-političkim kontekstima koji su u vreme svake od analiziranih medijskih kampanja uokviravali način njihovog ponašanja.
-
24.03.2023.
Poziv na trening medijske pismenosti za studente
-
24.03.2023.
Obrazovanje novinara za budućnost
-
23.03.2023.
Poziv na događaj „Cena istine – Bezbednost novinara i novinarki na Zapadnom Balkanu”
-
15.03.2023.
Jačanje uloge medija u suočavanju sa klimatskom krizom
-
15.03.2023.
Regionalni dokumentarci o medijima i novinarstvu koje morate pogledati: šta čini dobar dokumentarac?