• Aktuelnosti
  • Ko smo mi?
    • O nama
    • NNŠ Tim
    • Godišnji izveštaj
  • Čime se bavimo?
    • Medijska pismenost
    • Fake news
    • Medijska produkcija
    • Monitoring
    • Izdavaštvo
  • Projekti
    • Aktuelni
    • Realizovani
  • Kontakt

Modeli mržnje i propagande u medijima i javnoj komunikaciji na Zapadnom Balkanu i u Turskoj

07/12/2020
Modeli mržnje i propagande u medijima i javnoj komunikaciji na Zapadnom Balkanu i u Turskoj PREUZMI

Modeli mržnje, propagande i dezinformacija u medijima i javnoj komunikaciji sastavni su deo propagandno-orijentisanih medijskih sistema. Ako bismo želeli da razumemo ključne karakteristike propagandno orijentisanog medijskog sistema, moramo razmisliti o tome gde, kako i zašto je sistem nastao.

Potpuno je pogrešno posmatrati trenutni propagandno-orijentisani medijski sistem samo u smislu preuzimanja kontrole nad oblikovanjem mišljenja javnog mnjenja, a da se istovremeno ne uzima u obzir preuzimanje presudnih prednosti za finansiranje lojalnih medija, koje su verifikovale i političke elite i kapital.

Razumevanje funkcionisanja ove vrste sistema zahteva analizu posledica po zajednički život ljudi koje proizvodi (dezintegracija zajednice u politički vođene, orijentisane i finansirane grupe boraca koji stvaraju mišljenje).

Ova publikacija deo je projekta RESILIENCE. Prva serija istraživačkih izveštaja ispituje POLITIČKU EKONOMIJU MEDIJSKOG MODELA MRŽNJE I PROPAGANDE u Albaniji, Bosni i Hercegovini, Kosovu, Crnoj Gori, Severnoj Makedoniji, Srbiji i Turskoj.

Regionalni projekat ‘RESILIENCE: Akcija civilnog društva za reafirmaciju slobode medija i suzbijanje dezinformacija i propagande mržnje na zapadnom Balkanu i u Turskoj’ realizuju se uz finansijsku podršku Evropske unije od partnerskih organizacija SEENPM, Albanskog instituta za medije, Mediacentar Sarajevo, Kosovo 2.0, Institut za medije Crne Gore, Makedonski institut za medije, Novosadska novinarska škola, Mirovni institut i Bianet.

Tweet
Share
Pin it
Previous StoryIsidora Filipov – Politička parodija i stendap komedija Next StoryPriručnik za novinare i studente novinarstva o savremenim novinarskim veštinama
  • Latest
  • Dipfejk sadržaji i mogućnosti verifikacije 31.03.2023.

     Dipfejk sadržaji i mogućnosti verifikacije

  • Poziv na trening medijske pismenosti za studente 24.03.2023.

     Poziv na trening medijske pismenosti za studente

  • Obrazovanje novinara za budućnost 24.03.2023.

     Obrazovanje novinara za budućnost

  • Poziv na događaj „Cena istine – Bezbednost novinara i novinarki na Zapadnom Balkanu”  23.03.2023.

     Poziv na događaj „Cena istine – Bezbednost novinara i novinarki na Zapadnom Balkanu” 

  • Jačanje uloge medija u suočavanju sa klimatskom krizom 15.03.2023.

     Jačanje uloge medija u suočavanju sa klimatskom krizom

Archives

Pronađi

Ko smo mi?

  • O nama
  • NNŠ Tim
  • Godišnji izveštaj

Čime se bavimo?

  • Medijska pismenost
  • Fake news
  • Medijska produkcija
  • Monitoring
  • Izdavaštvo

Projekti

  • Aktuelni
  • Realizovani

NNŠ

  • Misija
  • Vizija
Misija

NNŠ je fokusirana na podsticanje demokratske komunikacije i atkivizma u građanskom društvu, na profesionalizaciju medijske sfere i razvoj medijske pismenosti u Srbiji i regionu.

Vizija

Društvo u kojem građani i građanke Srbije objektivno inofrmisani utiču na svoju svakodnevnicu.