Medijski skener
Četvrta po redu publikacija u ediciji Medijska sfera Novosadske novinarske škole izdata na osnovu sprovedenih ciklusa monitoringa u 2008. godini sa analizama rezultata istraživanja i preporukama za dobru medijsku praksu.
Monitoring prisustva žena kandidatkinja u medijima tokom predizbornih kampanja za lokalne i pokrajinske izbore u 2008. U ovoj publikaciji su objavljeni rezultati sprovedenog istraživanja, analiza vidljivosti žena u političkom TV spotu, kao i intervjui vođeni sa istaknutim kandidatkinjama po završetku izborne kampanje.
Novosadska novinarska škola, u saradnji sa Media Art Service International, realizovala je projekat «Vodič kroz novinarske veštine – priručnik za novinare srpskih radio i tv stanica u dijaspori». Aktivnosti na projektu obuhvatale su Kreiranje i distribuciju vodiča kroz novinarske veštine za medije u dijaspori i...
Elektronsko izdanje publikacije sadrži izveštaje o monitoringu centralnih informativno-političkih TV emisija (TV dnevnika) javnih servisa, kao i programa vodećih komercijalnih TV stanica u Albaniji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Mađarskoj, Makedoniji, Moldaviji, Rumuniji i Srbiji (članicama SEENPM mreže) tokom osam dana aprila 2007.
Elektronsko izdanje publikacije saopštenja sa javne prezentacije sa dodatkom kvantitativno-kvalitativno obrađenih rezultata koji se odnose na izveštavanje o susedskim narodima biće dobar vodič menadžmentu, urednicima i novinarima kako javnih servisa, tako i komercijalnih TV stanica, medijskim organizacijama, studentima novinarstva, nezavisnim medijskim israživačima kao i široj...